Nu dat Lieke helemaal lekker in haar vel zit, realiseren we ons weer hoeveel weken ze zich niet lekker heeft gevoeld. Ze is weer heel vrolijk en eet goed. En dan merken we aan onszelf hoeveel energie de alarmbelletjes deze winter hebben gekost.
Het is een genot om de foto’s en filmpjes te zien die we krijgen van iedereen die met ons de zorg deelt ❤️

Hard werken bij de fysio om net weer een tel langer balans te kunnen houden. Wat een doorzettingsvermogen!


