En dan verrast ze ons weer. Zaterdagavond gezellig gegeten met tante Anke, ome Maarten, Robin en Luuk. Terwijl ik pannenkoeken aan het bakken was voor de kinderen, bedacht ik me dat ik Lieke wel weer eens een pannenkoek kon laten proberen. Zonder blenderen, gewoon met stroop. De eerst hap was wat voorzichtig, bij de tweede hap geen ‘nee schudden’ en vervolgens met enthousiasme een hele pannenkoek met stroop op. Niet geblenderd. Zo trots!!



En vanmiddag genoten van het concert van Sub Umbra, fijn bij Anne op schoot af en toe een dutje doen 😉
Geluk kan zo eenvoudig zijn ❤️