Vandaag een goed gesprek bij de apotheek gehad. Ik geloof dat de boodschap overgekomen is..
En net enthousiaste berichten gelezen van juf Joyce en Lieke’s fysio Judith. De Gait trainer is gearriveerd op proef en Lieke heeft al meer bereikt als met de Zoef. Iedereen heel trots, hopelijk volgende week een moment om mee te kijken!!
