Oma Dita en opa Henk zouden deze maand 40 jaar getrouwd zijn. Helaas is opa Henk 15 jaar geleden overleden. Opa Henk heeft Lieke en Guusje nooit gekend. Wat zou hij trots zijn geweest..Oma Dita vond het fijn om in deze periode samen als gezin iets te doen, en dus heeft oma Dita ons getrakteerd op een weekend Efteling met slapen in het Eftelinghotel. Met opa Henk in onze herinnering hebben wij een heerlijk weekend gehad. Lieke en Guusje hebben genoten. Heerlijk wandelen in het zonnetje, samen in de verschillende attracties; lachen in de Piranha, meesturen in de autootjes, genieten van de geluiden in het sprookjesbos, wachten met oma totdat papa, mama, tante Anja en ome Brian uit Vogelrock en de Bob komen. Lieke heeft haar oogjes uitgekeken tijdens het ontbijtbuffet en toen waren daar ook nog Joki en Jet :).
Zondagmiddag kon Lieke haar oogjes bijna niet open houden, vielen ze even dicht….en bij het minste geluid ‘ik ben erbij!’.

Vandaag bij de IJsbeertjes maar even wat slaap ingehaald: slapen in de ballenbak!
