Schildpad 1 jaar

Wat een bijzonder fijne ochtend bij de IJsbeertjes, ‘Schildpad zoekt een huis’ kwam zijn eerste verjaardag vieren. Mooi en bijzonder om die snoetjes te zien bij het horen van de prachtige muziek, de zang en stem van schrijfster Anke. Na het voorlezen uit het grote boek hadden de IJsbeertjes ook nog een ontmoeting met schildpad Wat een boffers!
imageimageimage

Vanmiddag helaas wel weer contact gehad met dr Bok. Lieke eet echt niet goed, is moe..Hij denkt niet dat het te maken heeft met de verdikking in haar nek. Dit is vreemd en moet onderzocht worden woensdag, maar hij verwacht geen relatie met het niet fit zijn. Hij denkt aan een virus en hoopt dat ze het zelf kan oplossen. Hij geeft aan dat hij dit weekend werkt. Ik haal nog een plaszakje op om een blaasontsteking uit te sluiten en we geven een zetpil ruim voor het eten, misschien helpt het wat. Helaas…tijdens het eten spuugt ze alles uit en ondanks de zetpil vanavond ook weer verhoging. Hopelijk doet slapen goed en is het morgen een beetje beter…

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Je mag deze HTML tags en attributen gebruiken:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.