Wow!! You go girl!!

En dit is dan het eerste filmpje van Lieke’s nieuwe loophulpmiddel. Ze is duidelijk haar wereld en het apparaat aan het verkennen. Wat een doorzettingsvermogen van haar en haar juffen en fysio!! Girlpower is hier het juiste woord denk ik…een traan van geluk, wat is ze dapper en wat heeft ze met haar lijfje en wilskracht al veel bereikt!
IMG_0780

9 reacties op “Wow!! You go girl!!

  1. yvonne van de ven

    wat een kanjer !! en wat goed dat Lieke op eigen kracht vooruitkomt.

  2. Marielle

    Wat leuk en knap dat ze dit kan!
    Inderdaad Girlpower!!!

  3. wendy kollenhof

    In 1 woord geweldig!!!

  4. Ton

    Geweldig

  5. Lieve Lieke, Linda, Bart en Guusje,

    Wat een doorzettingsvermogen heeft jullie meisje en zus.
    Wat een kanjer. Geweldig!!!!!!

  6. Marlies

    Wat mooi om te zien! Haar wereld wordt zo weer veel groter, proficiat daarmee!

  7. Wat een goed hulpmiddel! Geeft hoop voor de toekomst en Lieke heeft er heel duidelijk veel plezier in.
    Was maar een minifilmpje maar ik heb het gewoon 10 maal bekeken en er van genoten! Wat leuk om Lieke zo bezig te zien!

  8. joyce

    Trots op Lieke!!!!

  9. Irma van Loon

    Wauw, wat een toppertje!!!
    Geniet van deze momenten, ze zijn goud waard.
    Gr. Irma

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Je mag deze HTML tags en attributen gebruiken:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.