Hart luchten

We ‘kabbelen’ weer door; hebben Guusjes verjaardag goed gevierd, genoten!
Op de achtergrond blijft de stress rondom het PGB, gisteren kregen we op 1 dag 6 brieven!! Per zorgverlener het noodscenario dat tijdelijk de zorgovereenkomsten zijn goedgekeurd…benieuwd of de betalingen deze week goedkomen…

Bezuinigen zorg?

Bezuinigen zorg?

Woensdag hebben we onze eerste gesprek met de psycholoog. Niet gedacht dat het zo fijn zou zijn; heerlijk 1,5 uur je hart luchten. We komen tot een aantal onderwerpen waar we het de komende periode verder over gaan hebben en hebben het over Guusje. Fijn om te weten dat we goed bezig zijn, ook fijn dat er iemand is die met ons mee kan denken als we vragen hebben. Ze is er voor Bart, voor mijzelf, voor Guusje. Gewoon om even te praten, in een heftige periode zoals in december, om te praten over het grote contrast tussen leven, doorleven, groter worden, ontwikkelen en die constante dreiging. Over loslaten en nu wekelijks logeren van dinsdag op woensdag. Over ethische zaken, tot hoever willen we gaan? Hulp bij wat vertel je wel tegen Guusje, wat niet, wanneer en hoe..

Vandaag haal ik samen met Guus en Guusje Lieke op bij Rensis.
image
We doen samen even boodschappen, maar verder gewoon lekker niks. Lekker op schoot knuffelen, gezellig samen eten, lekker badderen. Wel is ze heel moe, al vroeg valt ze bij Bart in slaap. Heerlijk op schoot bij papa.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Je mag deze HTML tags en attributen gebruiken:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.