Lente!

We wandelen door het park, Lieke heeft haar hoofdje neergelegd op het rolstoelblad en slaapt met het ochtendzonnetje in haar gezicht. Een opgelucht gevoel overheerst: bijna lente! Dag winter, dag vervelende griep, dag vervelende bacterien..Gek eigenlijk, ook in de zomer kan ze ziek worden, maar de winter draagt de meeste negatieve ervaringen bij zich…
Guusje heeft zaterdag gespeeld en gelogeerd bij Stijn en Juul en is nog niet thuis, gebeurt niet zo vaak dat Lieke alleen thuis is. Ondanks het gemis van een kletsende kleuter ook genieten van Lieke alleen. Gisteren met haar boodschappen gedaan, even gewinkeld, nieuw jurkje gekocht, nog een kaartje…en overal ‘Hoi Lieke!’. Een fijn gevoel, dat mensen weten wie dit mensje is.

Vanmiddag genieten we samen met Ellen en Ruben van deze lentedag. Lekker buiten, spelen, samen zijn, het eerste ijsje op het terras, samen eten, lovely!
image
imageimageimage

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Je mag deze HTML tags en attributen gebruiken:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.