Nadat oma Nelly twee jaar geleden een lintje kreeg, werd opa Joop afgelopen vrijdag verrast door de burgemeester. Lieke was de hele dag van de partij en heeft enorm genoten van het feest. Wie kan dat zeggen een koninklijke opa en oma?!
Na een onvergetelijk mooie gezellige dag, vanmorgen vroeg opgestaan om op vakantie te gaan!
Wat een verademing om met de bus te kunnen gaan. Alles kon mee! Guusje straalde toen ze eenmaal zat ‘mijn eigen fiets en step zijn mee!’. Zelfs voor het verschonen van een poepbroek was nog voldoende ruimte. Tijdens de autorit regelmatig gedacht aan alle mensen en bedrijven die een bijdrage hebben geleverd aan de bus, zo fantastisch!! Lieke zat prima in haar rolstoel en na twee uur waren we bij het aangepaste vakantiehuis in Zeeland. Heerlijk een paar dagen genieten samen met tante Anke, ome Maarten, Robin en Luuk aan zee.




Geniet er van jullie hebben het verdiend.
Proficiat met zo’n knappe opa Joop, lieve Lieke.
Leuk je vandaag gezien te hebben bij Opa Joop en oma Nelly aan tafel.
Lieve groetjes, Mireille Camps, correspondente Veldhovens Weekblad.