Lieke ligt te slapen, alles weer opgeruimd. Drie dagen hebben we feest gehad. Bij Rensis, de IJsbeertjes en vandaag thuis hebben we haar 7e verjaardag gevierd. Ze heeft enorm genoten van alle aandacht, de lekkere traktaties, het spelen, de lieve mensen om haar heen. Wat zal de gewone dag morgen tegenvallen 😉






Lieve Lieke,
Gefeliciteerd met je verjaardag! 7 jaar al weer! Ongelooflijk dat t al weer zo lang geleden is dat jij geboren werd! Wat was jij een klein bijzonder meisje! En zo schattig! Nu nog steeds steel jij ieders hart! Liefs van een verpleegkundige die jou als baby in t zhuis veel verzorgd heeft in die spannende en onzekere tijd!