Feestvarkentje

Lieke ligt te slapen, alles weer opgeruimd. Drie dagen hebben we feest gehad. Bij Rensis, de IJsbeertjes en vandaag thuis hebben we haar 7e verjaardag gevierd. Ze heeft enorm genoten van alle aandacht, de lekkere traktaties, het spelen, de lieve mensen om haar heen. Wat zal de gewone dag morgen tegenvallen 😉

Traktatie voor bij Rensis

Traktatie voor bij Rensis

Guusje gezellig mee naar Renis

Guusje gezellig mee naar Renis

Ook de pinguïn feest mee!

Ook de pinguïn feest mee!

Feest bij de IJsbeetjes

Feest bij de IJsbeertjes

Mirries had gezorgd voor super leuke tas hangers bij de IJsbeertjes

Mirries had gezorgd voor super leuke tas hangers bij de IJsbeertjes

Een heerlijke sweet table van Cosy cakes, Lieke heeft er van gesmuld!

Een heerlijke sweet table van Cosy cakes, Lieke heeft er van gesmuld!

 

Een reactie op “Feestvarkentje

  1. Wieteke Weemaes

    Lieve Lieke,
    Gefeliciteerd met je verjaardag! 7 jaar al weer! Ongelooflijk dat t al weer zo lang geleden is dat jij geboren werd! Wat was jij een klein bijzonder meisje! En zo schattig! Nu nog steeds steel jij ieders hart! Liefs van een verpleegkundige die jou als baby in t zhuis veel verzorgd heeft in die spannende en onzekere tijd!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Je mag deze HTML tags en attributen gebruiken:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.