En dit is dan het eerste filmpje van Lieke’s nieuwe loophulpmiddel. Ze is duidelijk haar wereld en het apparaat aan het verkennen. Wat een doorzettingsvermogen van haar en haar juffen en fysio!! Girlpower is hier het juiste woord denk ik…een traan van geluk, wat is ze dapper en wat heeft ze met haar lijfje en wilskracht al veel bereikt!
IMG_0780
wat een kanjer !! en wat goed dat Lieke op eigen kracht vooruitkomt.
Wat leuk en knap dat ze dit kan!
Inderdaad Girlpower!!!
In 1 woord geweldig!!!
Geweldig
Lieve Lieke, Linda, Bart en Guusje,
Wat een doorzettingsvermogen heeft jullie meisje en zus.
Wat een kanjer. Geweldig!!!!!!
Wat mooi om te zien! Haar wereld wordt zo weer veel groter, proficiat daarmee!
Wat een goed hulpmiddel! Geeft hoop voor de toekomst en Lieke heeft er heel duidelijk veel plezier in.
Was maar een minifilmpje maar ik heb het gewoon 10 maal bekeken en er van genoten! Wat leuk om Lieke zo bezig te zien!
Trots op Lieke!!!!
Wauw, wat een toppertje!!!
Geniet van deze momenten, ze zijn goud waard.
Gr. Irma