Lieke is niet fit. Zaterdagmiddag is ze heel eventjes samen met Petra op het verjaardagsfeestje van opa Joop en oma Nelly geweest. Maar ze vond het al snel teveel. Dus lekker met Petra naar huis. Thuis een hele grote poepbroek, met heel oude ontlasting…en Petra is wel wat gewend…wel een opluchting voor Lieke. Vanmorgen pas laat wakker, 8 uur, met verhoging..Mmm…een beetje aangerommeld vandaag, Lieke eet niet heel enthousiast. ‘S middags slaapt ze 3 uur! terwijl ze bijna geen middagdutjes meer doet. Haar temp loopt gelukkig niet op, maar ze ziet grauw en witjes. Vanavond eet ze wel wat beter, maar om 7 uur slaapt ze weer. Er is duidelijk iets niet flex…maar even afwachten, terwijl in ons achterhoofd een klein alarmbelletje rinkelt…
Sterkte en beterschap met die kleine lieverd xxxx
Sterkte! Ik hoop dat Lieke zich er uit vecht. Liefs
Heel veel beterschap voor Lieke!