Genieten met een grote C

De meisjes slapen weer in hun eigen bed; voor ons zit carnaval 2015 er weer op. We hebben alle vier genoten! Lieke heeft het heel erg fijn gehad bij Rensis en Guusje is twee dagen met de Verrekesblaos op pad geweest:

Klaar voor carnaval op school!

Klaar voor carnaval op school!

Carnaval bij de IJsbeertjes

Carnaval bij de IJsbeertjes

Carnaval met Rensis in de Kattendans in Bergeijk

Carnaval met Rensis in de Kattendans in Bergeijk

Naar de optocht kijken met Rensis in Bergeijk...smelt...

Naar de optocht kijken met Rensis in Bergeijk

Mama als Supermom

Mama als Supermom

Guusje met papa en de Verrekesblaos :)

Guusje met papa en de Verrekesblaos 🙂

Guusje geniet van de aandacht bij de Blaos!

Guusje geniet van de aandacht bij de Blaos!

3 reacties op “Genieten met een grote C

  1. Gerrie Habraken

    Heerlijk, even genieten zonder al te veel zorgen, lekker het hoofd ” leeg” maken.
    Het is jullie zooo gegund!!

  2. carly

    Jaaa was echt super!!!
    Leuke fotos

  3. Joyce

    Wat een gezellige foto`s en een stoer supermom pak:)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Je mag deze HTML tags en attributen gebruiken:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.