De meisjes slapen weer in hun eigen bed; voor ons zit carnaval 2015 er weer op. We hebben alle vier genoten! Lieke heeft het heel erg fijn gehad bij Rensis en Guusje is twee dagen met de Verrekesblaos op pad geweest:
Het verhaal van Lieke
De meisjes slapen weer in hun eigen bed; voor ons zit carnaval 2015 er weer op. We hebben alle vier genoten! Lieke heeft het heel erg fijn gehad bij Rensis en Guusje is twee dagen met de Verrekesblaos op pad geweest:
Heerlijk, even genieten zonder al te veel zorgen, lekker het hoofd ” leeg” maken.
Het is jullie zooo gegund!!
Jaaa was echt super!!!
Leuke fotos
Wat een gezellige foto`s en een stoer supermom pak:)