Om 9.30 uur kwam Renee Lieke vanmorgen ophalen voor een verwendag. Zwemmen, ijs eten en genieten van beeldig Lommel!


Lieke heeft enorm genoten, maakt veel en enthousiaste geluidjes als ze thuiskomt. Eigenlijk niet met woorden te beschrijven…dankjewel lieve Renee!

