She loves life and it loves her right back!
Volgende week donderdag word je 7 jaar. Na een koude winter en stormachtig begin van het nieuwe jaar wat je gezondheid betreft, was de zomer heerlijk relaxed. Dat heb je toch maar mooi geflikt!
En nu ben ik druk met traktaties; traktaties voor bij Rensis, bij de IJsbeertjes en je feestje thuis.
De dagen voor je verjaardag zijn altijd vol herinneringen, maar ook vooruitkijken. Dagen met een traan van geluk en verdriet. Vooruitkijken naar een nieuw huis, aangepast aan jou, aan ons gezin. Zorgen om wat deze winter zal gaan brengen…
Guusje wilde dat ik in een vriendenboekjes schreef ‘ik wens dat Lieke kan lopen’. ‘Niet dat ik Lieke zo niet leuk vindt, maar dat zou makkelijker zijn met verkleden’ Een mooie ontroerende wens…maar niet reëel..bij het uitblazen van de kaarsjes volgende week wens ik vooral dat je van het leven blijft houden.
Wij houden van jou, jij houdt van ons, je houdt van het leven en het leven houdt van jou!
Lieve Lieke, we vieren volgende week uitgebreid je verjaardag, we vieren jouw dapper puur intens mooi leven!
