Zaterdag is Anne voor het eerst komen oppassen. Eerst met Bart erbij en daarna twee uurtje alleen..Dit schreef ik 5 jaar geleden op Lieke’s blog.
Vandaag is Anne precies 5 jaar bij ons. Wat begon met twee uurtjes thuis, zijn heel veel uren thuis en op andere plekken geworden. Wandelen, fietsen, terrasjes, luisteren naar muziek, verjaardagsfeestjes, op vakantie naar Zeeland, Limburg, naar de Cliniclowns, logeren bij ons in huis, bezoekjes in het ziekenhuis bij opnames…Lief en leed hebben we samen gedeeld, delen we nog steeds. Guusje kan zich niet herinneren dat Anne er niet was. Afgelopen zomer noemde Anne Lieke haar BFF ❤️. In Lieke’s hartje heeft ze een heel bijzondere plek. En voor ons heeft Anne een bijzondere plek in ons gezin. Niet in woorden uit te drukken hoe dankbaar wij zijn voor de afgelopen jaren…
Lieve Anne, you are amazing! Remember that!







