Het heeft 2,5 week geduurd, maar Lieke voelt zich weer een stuk beter. De afgelopen dagen na deze flinke verkoudheid een energielek welke zich kenmerkte door lang slapen. Leverde wel wat stress op bij papa en mama…Nu weer goed eten en energie op doen.
En dit filmpje in de loopmachine doet een grote glimlach toveren op je gezicht, wedden?!
Lieke in de loopmachine