Lieke geniet deze week van de sfeer rondom Sinterklaas. Gezellig die liedjes! Bij Rensis knutselt ze al voor de kerstmarkt en het bezoek van de Cliniclowns is altijd top!
Op zaterdag heeft ze een meidendag met Renee en de mama van Renee tijdens onze klusdag ;). Samen lunchen, shoppen en verwend worden met een hippe jurk, naar de speeltuin en ’s avonds heerlijk andijviestamppot mee-eten bij de ouders van Renee, genieten van de liefde en warmte!
En vandaag worden Lieke, Guusje en ikzelf geïnterviewd door Lore en haar vriendinnetje voor een opdracht van school. Wat een goede vragen ‘wat is het verschil tussen Lieke en Guusje?’ En ‘hoe is het om een zusje als Lieke te hebben?’ Trots!






