Met rode wangetjes zit Lieke aan tafel bij Rensis als we haar vanavond op komen halen. Ze heeft zo genoten; sprookjesbos, muziek in het park, carnaval festival, treintjes….de Efteling, een plek met mooie herinneringen aan de Villa Pardoes week, een plek waar Lieke altijd straalt!

Lieke had voor Guusje een kleinigheidje meegenomen; ‘ik ben gewoon verliefd op Lieke!’. Bijzondere zusjes!!
Alle lieve vriendjes, vriendinnetjes en verzorgers van Rensis, bedankt voor deze prachtige dag!
Wat fijn om te lezen, dat Lieke heeft genoten
Mooie foto.
Lieke en Guusje zijn twee mooie dames
Groeten Ton