3 to go

Vanmiddag onverwacht een bezoekje aan de kinderafdeling gebracht. Tijdens het wandelen met Renee begon Lieke enorm in haar mond te bloeden. Moeilijk te stoppen en een bijzondere stand van haar hoektand.. Thuis heeft Bart geprobeerd de tand er helemaal uit te krijgen, maar helaas alleen een huilend meisje. Het Centrum Bijzondere Tandheelkunde was al dicht dus toch maar even met de kinderafdeling gebeld. Gelukkig mochten we meteen komen. Nadat zuster Sanne en Annie een poging gewaagd hadden, toch maar even een arts oppiepen. Dr Bok was aanwezig en kwam fijn zelf. Gelukkig niet lang daarna een tand eruit en het bloeden gestopt. Fijn dat we altijd terecht kunnen! En na even gekletst te hebben met pedagogisch medewerkster Sanneke lekker weer naar huis! Thuis dapper weer gesmuld van haar eten en nu slaapt Lieke als een roosje, nog drie tanden te gaan..

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Je mag deze HTML tags en attributen gebruiken:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.