Efteling

Met rode wangetjes zit Lieke aan tafel bij Rensis als we haar vanavond op komen halen. Ze heeft zo genoten; sprookjesbos, muziek in het park, carnaval festival, treintjes….de Efteling, een plek met mooie herinneringen aan de Villa Pardoes week, een plek waar Lieke altijd straalt!
image

Lieke had voor Guusje een kleinigheidje meegenomen; ‘ik ben gewoon verliefd op Lieke!’. Bijzondere zusjes!!

Alle lieve vriendjes, vriendinnetjes en verzorgers van Rensis, bedankt voor deze prachtige dag!

Een reactie op “Efteling

  1. Ton

    Wat fijn om te lezen, dat Lieke heeft genoten
    Mooie foto.
    Lieke en Guusje zijn twee mooie dames
    Groeten Ton

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Je mag deze HTML tags en attributen gebruiken:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.