Woensdag worden we door dr Bok gevraagd voor een interview in het Eindhovens Dagblad in het kader van Rare Disease Day. Mmm..moeten we dat wel doen na al die publiciteit rondom de bus? Maar het is zo goed om aan bewustwording te doen en fijn om dat te mogen en kunnen doen. En dus hebben Bart en ikzelf woensdagavond een afspraak met een journalist. Het wordt een verrassend interessant gesprek omdat de journalist veel van de zorg afweet en een fijn integer gesprek over Lieke.
Het resultaat staat vandaag in de krant en is mooi!
Leuk om allemaal spontane reacties te ontvangen 🙂

Vrijdag gaan we voor de eerste keer naar het Centrum voor Bijzondere Tandheelkunde (CBT) in het MMC. Niet omdat we ontevreden waren over onze tandarts bij de Severinus, maar gewoon praktisch. Afspraken kunnen gecombineerd worden met andere afspraken en er is een directere lijn met het UMCG mogelijk. Het is een positieve eerste ervaring; een kundige lieve tandarts! Lieke ligt heel ontspannen in het vacuüm getrokken kussen dat een heel geborgen gevoel geeft. De tandarts complimenteert ons met de verzorging van haar bijzondere gebit. En Lieke vindt het allemaal prima en valt zelfs bijna in slaap als haar gebit een polijst beurtje krijgt 😉
Na een gezellige vrijdagavond en nacht op het feest van Jeroen Verbeek, is de ochtend daarna altijd pittig. Lieke kun je niet even voor de tv zetten en zelf verder doezelen..het is meteen hup, hup: luier verschonen, medicatie, eten geven, spelen…
We verwennen onszelf dan ook met eten bij ’t Zand, pannenkoeken en meer bij Maarten en Hanneke. Hun zaak is vrijdag opengegaan. Lieke smult van haar geblenderde pannenkoekjes, maar wat vooral fijn is, is dat je niks over Lieke hoeft uit te leggen en je de gastvrijheid voelt om ook met een Lieke te komen eten. Heerlijk! Gewoon omdat het kan, samen een hapje eten!
Lieke wij hebben het in de krant gelezen en wat een mooie foto, wij worden er stil van!
Wat ben je toch een bijzonder, zeldzaam, mooi popje!!