De week begint met twee dagen MMC voor controles. Maandag gaat Bart met Lieke naar het Centrum Bijzondere Tandheelkunde. Er staan nog twee tandjes los, haar gebit ziet er ondanks alles wel verzorgd uit. De vraag zal zijn of de ‘grote mensen tanden’ voldoende ruimte hebben in het kleine mensje gebit. De tandarts zal een verslag schrijven voor dr Janknegt in het UMCG waar we in november naar toe moeten.
En gisteren een controleafspraak bij dr Bok. Lieke heeft een goede zomer gehad en dr Bok vindt ook dat ze er goed uitziet. We praten bij en Lieke kletst gezellig mee. Ze lijkt een klein beetje gegroeid van 86 naar 87 cm, maar dit blijft lastig meten door haar beenlengteverschil. En haar gewicht….10 kilo..onvoorstelbaar. Omdat Lieke zichzelf behoorlijk dubbelvouwt en hard beweegt naar de zijkanten van de rolstoel in combinatie met een lichte vergroeiing eerder gezien in haar rug moet er een foto van rug, heupen en bekken gemaakt worden. Gelukkig kunnen we meteen terecht op de rontgenafdeling en staat ons mooie mensje in haar luiertje met hulp van ons dapper voor de apparatuur. Benieuwd wat er te zien is…
Vanmorgen een berichtje van Rensis, de ochtendtemperatuur van onze snottebel is wat hoog. Hopelijk kan ze zelf de verkoudheid de baas blijven.