Onder controle

Na een rustige nacht, werd Lieke met lichte verhoging vanmorgen wakker. Toch maar naar de IJsbeertjes, waar er altijd heel goed voor haar gezorgd wordt ook als Lieke niet fit is. Gelukkig blijft de koorts weg, eet ze goed en is het enige dat ze wat vlak is vandaag.
En dan is het gissen waarom ze de afgelopen dagen zich niet lekker heeft gevoeld; tanden, verandering van het weer…of heeft het toch te maken met dat aanstekelijke gebabbel ❤️ Sinds een paar dagen maakt ze dezelfde brabbelgeluidjes als voordat ze ziek werd in december. Ze moet er zelf hartelijk om lachen als ze het doet. En wij vinden het een van de mooiste geluiden die er zijn! Hopen dat de koorts wegblijft en haar lijfje went aan dit terug van weggeweest sprongetje

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Je mag deze HTML tags en attributen gebruiken:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.