Vrijdagmiddag staat er in Lieke’s schriftje dat ze wat stilletjes is. Zaterdagmiddag krijgen we een berichtje van Rensis dat Lieke een beetje overgegeven heeft. Zondagochtend begint ze de dag met een hogere ochtendtemperatuur als normaal..in de loop van de ochtend toch een zetpil. Yvette en Manon van Rensis laten weten dat ze wit ziet en stilletjes in de bedbox wat ligt en slaapt. We gaan Lieke ophalen en de zetpil lijkt haar goed te doen. We genieten samen van een wandeling in het zonnetje voordat ik met Meike en Guusje toch naar de Minions ga en Bart bij Lieke blijft. Gelukkig eet ze goed vanavond, ondanks dat de temp ook weer stijgt en een zetpil voor het slapen gaan nodig is. In ons achterhoofd komt ‘december’ weer boven…hopelijk een rustige nacht..